Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

30 Ocak 2011 Pazar

Uyuyan Güzel ve Sırça Atlı Prens

Kocaman tahta kapılarım vardı
Ve at gözlüklerim gözlerimde
Paslanmıştı kilitlerim kapalı tutulmaktan asırlarca
Açmamıştım, güvenememiştim, korkaktım
Kendime karşıydı korkum
Uyuyan güzeldim
Çökmüş duvarların arasında
Bakımsız kalmıştım
Solmuştu sarmaşıklarım duvarlarımla çürümüşlerdi
Sense kendini hapsetmiştin buzdan bir kuleye
Kule uzadı senin canın yandıkça
Çöktükçe duvarlarım genişledi sırça kalem
Biz habersizken birleşti bedenlerimiz
Bir gece uzaktan bir mırıldanma geldi kulaklarıma
Bir gece önce ölmüştü ruhum
Solmuştum
Kulağıma mırıldandı o şarkı
Canlandı tenim
Uyuyan güzeldim
Yorgun ve yaşlanmış
Sırça atlı prens idin sense
Gözlerinin altında bakır çilleriyle gelen
Uzandım kollarına
Sense kulağıma mırıldandın
Dudakların kalbimi mühürledi
Dedin ki, özgürsün
Uyuyan güzeldim
Uyanırken bir kabustan iki fısıltıdı duydum
Bencil ol
İnsan ol
Uyuyan güzeldim

Sırça atlı prens idin sense
Gözlerinin altında bakır çilleriyle gelen


1 yorum:

  1. Benim adım Hanah, bugün burada dünyayla tanıklığımı paylaşmaktan mutluyum, kendimi bunu yaparken asla hayal etmiyorum ama çok mutluyum ve başkalarının da yardımlarını istiyorum. Mesleği olan bir ofis sekreteri olarak, kocalı iki çocuğum var. Kocam beni ve çocuklarımızı hiçbir açıklama yapmadan terk etti, evden yeni ayrıldı ve sonra başka bir kadınla görüştüğünü duydum, onu eve geri getirmek için her yolu denedim ama bana garip davrandı ve hatta çocukları ihmal etti. Hayal kırıklığına uğradım ve harap oldum, büyü yapan Dr Ajayi hakkında bir yazı görene kadar farklı açılardan yardım aradım. Bana ne yapacağımı söyleyen büyü tekeri ile temasa geçtim. Bana bir Büyü yapacağına ve üç gün içinde her şeyin yoluna gireceğine dair güvence verdi ama ben şüpheliydim, onunla tekrar iletişime geçmeden önce biraz düşündüm, bu süreçten birlikte geçtik ve büyü işe yaradı ve kocam beni şaşırttı eve döndü ve af dilemek için diz çöktü ama ilki ondan sürpriz bir telefondu çünkü yaklaşık 6 aydır konuşmamıştık. Dr Ajayi gerçekten sözünün erisidir, eğer ilişkinizde veya hayatınızın herhangi bir alanında sorunlar yaşıyorsanız, kalıcı bir çözüm için büyü yapan Dr Ajayi ile iletişime geçin.

    E-posta: drajayi1990@gmail.com
    WhatsApp numarası: +2347084887094

    YanıtlaSil

Loved Ones