Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

30 Kasım 2010 Salı

Ve Sona Erdi

Yaşlı bir bulvar, çökmüş bir köprü,
Kenarında kendi kendine mırıldanan bir fahişe
Diyor ki, kimse üzülmedi bana
Kimse düşünmedi bedenimdeyken
Ve şimdi, gitmek isterken hala
Hala bu hayattan birşeyler umuyorum kendi kendime.
Ama gitmeliyim

Issız bir orman, Durgun bir nehir,
Kenarında çırpınan küçük bir karaltı
Düşünüyor kendi kendine, neden bu şekilde
Ben bu olmak istememiştim
Ama ben bu bedende yaşamayı sevmiştim.
Ve şimdi, gitmek zorunda kalmışken hala düşünüyorum,
Hala, başka bir şansım var mıydı?
Bilmiyorum

Boş bir bina, uzun süredir kapalı bir kapı,
Kenarında kendi kendine ağlayan kısık bir ses
Susuyor, konuşamıyor, hıçkıramıyor,
Biliyor ama kaçamıyor, çabalayamıyor.
Ve şimdi, götürecekler onu
Hala kendi seçimlerini yapamayacağını söyleyenler,
Sadece götürüyorlar onu istemediği biri yapmaya.
Ve gidiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones