Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

30 Kasım 2010 Salı

Dönerken

Karşımda iki yeşil göz
Saçlarımda bir çift el
Parmakları kulaklarımda
Küpelerimi kaydırıyor yavaşca
Dudakları hafif kıvrılmış
Yüzüme bakıyor
-Uyumazsın diye düşünmüştüm
-Uyumak istemiştim
Kalkıyor sanki
Sigarasını yakıp yerine dönüyor
Ama kendi her zamanki yerine
Bakışları değişiyor
-Konuşmalıyız
-Neyi
O kadar hızlı değişiyor ki korkuyorum
Gözlerimi kapatsam uyuyabilirim
Ama oturuyorum karşısına
Bende yakıyorum onun sigarasından bir tane
-Konuşalım
Diyemiyorum
Çünkü yerinden kalkıp gitmeseydi
Herşey çok daha kolay olurdu
O bakışı korusaydı keşke
-Gittiğinde çok üzüldüm ve yine üzüleceğim 
-O zaman gitme
Ama gözleri gitmiş bile
Gülüşü gitmiş
Gidiyor sadece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones