Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

30 Kasım 2010 Salı

Senin Caddelerin

Bana ait olmayan caddelerinde gezdim bütün sabah
Akşamı beklemek hiç bu kadar zor olmamıştı
Gelmeyeceğini bildiğin bir treni
Gece yarısı yalnız beklemek gibi
Korktum, ağladım, umdum
Haksız mıydım
Gelmedi
Bana ait olmayan caddelerinde gezdim bütün gece
Bir zamanlar sahip olduğum gündüze artık uyanamamak gibi
Sadece gözlerim açık bekledim
Arka planda sakin bir müzik
Sesler seni hatırlattı
Düşler seni
Sen seni
Bana ait olmayan caddelerinde gezdim hayatım boyunca
Yoruldu ayaklarım
Ayakkabılar yara yaptı
Harflerimi kaybettim
Seni kaybettiğimiyse asla kabullenmeden gezdim
Mırıldandım
Üşüdüm
Üşüttüm
Yatağa düştüm
Terledim
Seni kustum
Seni gezdim
Sana yoruldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones