Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

23 Ocak 2011 Pazar

Zanna Goin' Mad or What The Fuck

- Günaydınlar bayanlar ve baylar, hava soğuk ve yağmurlu, ve ben bunu nereden mi biliyorum, çünkü sırılsıklamım. Eve girdim ve yerde oturmuş altmışlar çalan bir radyo kanalıyla düzüşürken hayal kuruyorum, gerçekten bunu yaptığımı hayal ediyorum. Islak kısmı gerçek ama radyoyla olan ilişkimiz daha o seviyeye gelemedi. Aklımda tek kişilik o gri-deri koltukta oturan Aretté var. Ayağımda pembe botlarım, çizgili kilotlu çoraplarım ve devasa bir tshirt, ısındım ama hala ıslağım ve sinirlerim altüst durumda. Anlayacağınız Zanna'dan bugün hayır gelmez. Peki Maison ne alemde, Jerulié'a sorun. O zaman dönüş yapıyoruz Zanna'ya. Hayatımı kurgulayan yazarın adı Maison, annem bir nevi belki de. Asıl konuya dönersek, asıl konumuzun olmaması önemli bir konu. İyi geceler sevgili bayanlar ve erkekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones