Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

20 Ocak 2011 Perşembe

Bir Hayat Kadınına

Dün ilham perimi öldürmüşler
Köşebaşına müşteri aramaya çıkmıştı oysa
Saçları mürekkebimdi
Günahını almışlar, güzelde kadındı
Son bir gece okşayamadı saçımı
Bizimkisi zaten zor sevdaydı
Hele ki bir yürüyüşü vardı
Tam bir kadındı
Ama dedi ya şair iki önce
Zor sevdaydı
Kaçardı kovalardım
Aslında bilmezdi asıl kaçanın ben oluşumu
Sırf kovlamam için kaçardı o
Sırf kaçsın diye de ben koşardım peşinde
Sonra dün gece aldım haberini
İsimsiz bir ihbar geldi
Aslında beni vurmak istemiş tetikçi
Atlamış önüme
Vurulmuş dolgun göğüsünden
Ben o sırada evdeydim tabi
Kahvemi yudumlardım tek kişilik gri-deri koltuğumda
İyi de etmişler be
Orosuymuş meğerse
Beni vurmuş bir kimliği meçhul
Kurşunum onun göğsüne dalmış
Ne de çapkınmış kurşunum
Aldatmış beni
O açmış kollarını
Sevişmiş o gece ölümümle bile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones