Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

25 Ocak 2011 Salı

Jerulié'e

Ben bir kaçaktım aranızda
Sürüklenmiş, sizin limanınızda bulmuşum kendimi
Bir mülteci, ait olmadığım bu şehirde
Yalnız kalmamak için karışmıştım aranıza
Hayatta kalmak için kılık değiştirmiş
Hayatta kalmak için uyum sağlamıştım
Gülmüş, kahkaha atmıştım ağlarken
Sonra limana yaklaştın ben inerken merdivenlerinden
Ben kaçaktım bir artık biz olmuş olan o tenden
Sende kaçıyordun kendinden ve yabancından
Gözlerimin içine baktın yalvarır gibi
Ama gördüğümüz anda birbirimizi, tutsak olduk yine kaçışımıza
Direndin, direndik
Kabaydı tenimiz 
Nasırlanmış, sert bir deri
Yeni ağlamıştı gözlerimiz
Koruduğumuz içimizdeki ölmek üzere olan çocuktu
Kaçtığımız yer yalnızlığımızdı
Amacımız iyileşmekti be güzelim
Orada bulduk birbirimizi
Kelimelere dökmezsek yakalanmayız sandık
Bir daha kaçmak zorunda kalmayız, kaybetmeyiz sandık
Sustuk ve sadece öpüştük
Özledik ve reddettik
İsim veremezdik
Kaçmak istemiyorduk yeniden
Hemde bu kadar ait hissetmişken
Kaybetmemek için birbirimizi
Birbirimizden kaçar olduk
Hayatlarımızın kesişiminden çıkmamak için
Elde etmekten vazgeçtik
Sustuk ve seviştik
Sustun ve konuştum
Susturdun beni
Konuştun
Susturdum seni
Sustuk ve uyuduk



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones