Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

24 Ocak 2011 Pazartesi

Günaydınlar sana
Hiç var olmamış sevgilime
Ama susma sakın uzaklaşırken
Anlatmalısın bana
Nasıl canlandırdığını avuçlarının arasında
Sesisinin her akışı kulaklarıma
Nasıl da ısıttın ruhumu cinsiyetsiz bedeninin yanında
Daha önce değmediğim parmakların
Nasıl bu kadar tanıdık geldi
Güvenmem nedendi her anına
Dolanırken kolların boynuma
Belki özlenmiş
Belki de unutulmuş bile
O sıcaklığı nereden buldun da çıkarttın yine
Daha tanışmamızın ilk günü dönmeden sabaha
Yanından kalkamaya yetmezdi gücüm
Bütün bir gece de doymadım kollarına
Ve beni sahile bırakıp uzaklaşırken
Neden içimde hissettim yokluğunu
Daha tanımadım varlığını oysa
Günaydınlar sana
Hiç var olmamış sevgili
Kadınlığımı ucuzlaştırmadan övmeni
Yüceltmeni bedenimi
Şu an olması gereken tüm pişmanlık histerisi
Nerede, söyleyebilir misin ki
İki genç beden ve tek bir yorgan
Sadece verdiğin huzur olmuşken bana
Anlat be sevgili, nasıl yoksun burada


-olmamış şiirler ansiklopedisi by pebbs.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones