Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

20 Ocak 2011 Perşembe

Peki Nerede Cesaretim

Ağzımı bile açamıyorum
Fısıltım inletiyor bütün şehri
Duyabilsen sen bile ağlardın belki
Ağıt yakıyorum kendi cenazeme
Öpülesi güzel bir leş duruyor karşımda
Daha dün ki gülücüğü duruyor
Gamzeleri karşımda beni izliyor
Küçük bir kız çocuğu tutuyor elimden
Götürüyor beni çok uzak bir geçmişe
Ağlayışını izliyorum
Küpemin teki elinde
Beni sen öldürdün, diyorum
Ağzımı bile açamıyorum
Çıkmıyor sesim, dudaklarım kıpırdamıyor
Onu sen öldürdün, diyor kız
Kıza ilk kez bakıyorum
Ben duruyorum yanımda
Onu sen öldürdün, diyor
Bense suçu ona atlamaya çabalıyorum hala
Biz öldürdük, diyor küçük kız inatla
O da ağlıyor
Öldürdük onları, diyor
Bizde öldük ama
Öldük işte onlarla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones