Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

28 Şubat 2011 Pazartesi

Yakında bir ismin olacak sevgilim..

Sana isim veremiyorum kollarında kaparken gözlerimi o tanıdık geceye, yatağını sağ duvara dayamışsın ama yorgan aynı, o tanıdık koku hala yatakta, 
Yabancı bir huzur var tenimde
Neden delirmiyorum bütün ilk günlerim gibi
Neyine güveniyorum ben yine
Embermoon
Simoné
Dean
Bütün bu eski isimlerin,
Hiç biri sana ait değiller gibi
Gözlerinin yeşiline bakamıyorum okşarken sarıya çalan saçlarının yumuşaklığını, 
Uykumda bir öpücük konduruyorsun 
Bir huzur var içimde
Hadi Fransa'ya
Kuzenlerinle alem yapmaya
Sen olursan yapmam ki
Hahahahaa
Bense sokuluyorum göğsüne
İlk kez seviyorum bir sevgilinin göbeğini
Bende seviyorum diyorsun
Bir motor alsam tam olur
Hahahaaa
Alsam kesin ölürüm diyorsun
Alma o zaman 
Sende alsan ölürsün ki
Evet bence de
Sende alma o zaman
Söz
Belki de bu huzuru veren tek şey dürüstlüğün
Benzerliği bana kendi potlarını yakaladığında ki utanışının
Ah daha önce sözler vermiştik
Ne sözler vermiştik ben gitmeden
Haklısın gittiğime kızmakta
Sen gittin sanmıştım
Masalımda olduğunu bile bilmezlerdi
O kadar önemsediğimi görmemişlerdi ki
Önemsediğini bilemezdim ki
Söylememiştin o geceye dek
Belki de iyi oldu be yakışıklım
Baksana ne kadar büyüdük
Zamanımız yeni geliyor belki de
Bilgisayar masan aynı, koltuğun yeri de öyle ama televizyon değişmiş
Sen hem aynısın hemde değişmiş
Ben unutmuşum herşeyi sense hatırlıyorsun dün gibi
Civcil kedi olmuş
Bense Mavi'n
Üzerimdeki formanda mavi
Ojelerim bile
Gömleğinde öyle
Özleminde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones