Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

8 Şubat 2011 Salı

İçimdeki çocuğu hatırlar mısın

İçimdeki çocuğun öldüğü günü hatırlar mısın
Günlerce nasıl uyuduğumu
Karnımda ellerim uyanmanın acısını
En çok istediğin şeyi kaybetmek nasıldır
Hani gerçekten, uğrunda ölürüm, dediğini
Sen acı çekerken beni de acıtmak isterdin
Beni benden iyi tanırdın
İyi de başardın
Bense canım yansada sevdiklerimi korudum hep


İçimdeki çocuğun geri gelmeyeceğini anladığım geceyi hatırlar mısın
Ağlayamazdım yanında sık sık
Döner sırtımı hıçkırıklarımı saklardım yatağın altına
Dalga geçerdin yakaladığında
Alay ederdin
Küçümserdin her damlamı
İçimde bir kız çocuğu saklardım bense
Seni korumak için öldürdüm onu
Yoksa sırtlardım herşeyi be
Herşeyi göze alırdım ben


Uyanamıştım
Vücudum kapatmıştı kendini
İstememiştim uyanmak
Gerçek olamazdı
Oradayken o, hissetmiştim


Artık konuş istediğin kadar
Yaralanacak yerim kalmadı
Saldırabileceğin nokta kalmadı
Acımasız olabileceğin son noktaydı


İçimdeki çocuğu hatırlar mısın
Onu senden iyi tanıyan bir kişi vardı
Herşeye göğüs gerdi o
Hala herşeyi sırtlardı isteseydim
Sana bensemem biraz sığınırdım ona 
Yalnız kalmak istemesem şımartılırdım kolay kolay


Kızıyorum kendime
Sana kızmıyorum ama
Herşeyi sırtlardım be
Yeterki kalsaydı o kız bende
Bense öldürdüm içimdeki çocuğu
Ve sen beni son kez yaralayabildin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones