Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

9 Şubat 2011 Çarşamba

Çıplak

Deliliğe atılan yavaş ve sakin adımlar
Hayır kendimden bahsetmiyorum
Adım sesleri duyuluyor sadece
Bir akıl hastasının ağzından yazabilmek
Düşlerini düşleyebilmek için deli olmak mı gerekli
Hayır kendimden bahsetmiyorum
Sadece gece rüyalarım çok gerçek bazı bazı
Uyanıkken içimde ağlayan bi çocuk duyuyorum
Ağlamak istediğimde
Ağlayamıyorum
Soğuk ve katı bazı şeyler
Hayır, hayır kendimden bahsetmiyorum
Ama duvarlar çekilmiş
Ortalarında çırılçıplak hissediyorum
O kadar çok ki ağırlığı
Sırtımı dayadığım sabit noktalar dahi çöküyor
Hayır,
Hayır kendimden bahsetmiyorum
Uykuya uyanıyorum
Kabuslara
Sürekli uyumak ne kadarda tatlı oysa
Ve geçeceğini bilmek zamanın
Hız treni gibi bir lunaparkta ki
Elma şekeri için dökülen onca gözyaşında olduğu gibi
Uyanık kalmaya zorluyor beni
Hayır kendimden bahsetmiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones