Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

22 Şubat 2011 Salı

Bana söylemişler, ama neyi
Evet evet bana söylemiştin
Zaten üç yılda insanlar tamamen susamaz
Neler neler söylemiştin
Gerçekleşen tek kehanetin gidişim
Bunun yaratıcısı da ben değilim ki
Haa birde değişmişim
Salakmışım
Haa haha
Fark etmediğin kafesten çıktığım
Başkaları istiyor diye başkası olmayı bırakışım
Ego için beni altın kafese kapayanlardan kaçışım
Evet Asylum ölmüş
Maison gelmiş yerine
Marvoldo'su, Jerulié'u, Leith'i var
Bazen ben de söylediklerimi hatırlıyorum
Hatta iki gün önce dediklerimi
Söylemiştim dememe bile gerek yok
Haklıymışım
Görüyorum
Kadehim boş kalmıyor
Birde nefes çekiyorum
Hadi sana Şerefe!
Hahahahaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones