Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

15 Aralık 2010 Çarşamba

Paylaşmak

bir gözyaşı süzülür yanağımdan aşağıya
burnumun hizasını geçer
dudağıma deyip gıdıklar beni
güldüremez ama
gülemiyorum son zamanlarda
gözyaşlarım dudakları olsa belki gülümserlerdi
ama yalnız onlarda
yalnız başlarına otururlar dudaklarımda
soğuk yatağımda ve soğuk ellerimle silinişlerinde
taburemi çekerim aynamın karşısına
göz kalemini sürerim kalın ve simsiyah
dudaklarımı kırmızıya boyar dansederim
bütün gecem böyledir bazı bazı
sonra dayanamam soğuğa
yatağa geçer üstümü örterim
en az üç kat yorgan ve bir yalnızlık
yatak soğuk tenimi kaplar
yorgan tenimden de soğuk
alırım sigaramı
uzanır ateşime yakmaya uğraşırım
bitmiş bütün çakmaklarım
hey sen ordaki
ateşini alabilir miyim
üşüdüm bu gece yine
kibrit de idare beni
evet evet sen
arkaplanda ki
bankta yalnız oturan bir delikanlı hani
gözyaşlarım başım yastıktayken çapraz akar hani
burnumun kenarına dolar gıdıklarlar burnumu
evet sana dedim
dudağında gülücük kalmış biraz alabilir miyim?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones