Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

14 Aralık 2010 Salı

Bize ait

Neden bu acı
Nasıl başadı veyahut biter mi acaba
Nasıl sonlandıracağımı düşleyebiliyorum sadece
Başarısızlığımı burda da sürdüyorum ama
Neden hala uyanığım
Neden döndü eski korkularım
Yorganımın altınca binlerce kelebek dans ediyor
Arkafonda fransızca bir şarkı
Erkek bir vokal eşlik eder gözyaşıma
Gitme demeye hakkım yok giden benken
Ama içimde gitme diye feryat eden biri var
Neden ama
Ne kadar çok ama var cümlelerimde
Çırılçıplak dans ediyor ayna karşısında ve gözlerini izliyorum
O gözler bana ait değil
Sanada değil
Bizim olan gözler orada
Sararıyor ve küfürler ediyorlar bana
Bir şarkı mırıldanıyor dudaklarım
Ben uzaklardayım
Bir deniz kıyısında belki
Bir kayaya oturmuş dalgalara dert yanıyorum
Bir şarkı yükseliyor gitgide
Öyle bir şarkı ki hiç sevememiştim sana dek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones