Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

1 Mart 2011 Salı

Bir sevgilide hep ne beklerdim biliyor musunuz
Benim kadar deli olmasını
Hani sürekli "hadi birşeyler yapalım" değil
Bir anda "hadi şunu yapalım"
Sürekli resimlerimizi çekelim birbirimizin
Hiç yapmadığımız şeyleri deneyelim
Yarını siktir edip
Sadece ne kadar güzel olduğumuzun keyfini çıkartalım


Ben mavi saçlı oldum
Sonra Fransaya gideceğiz
Gece kulübüne, dans etmeye
Arabayla boş boş geziyoruz ve seneye kayak planlarımız olacak
Bende senle snowboarda başlayacağım
Ve kırmızı rasta yaptıracağım
Komik komik resimlerde çekeriz değil mi
Kafa olup ejderhalar görürüz
Sonra deli gibi sevişiriz
Sonra bir akşam yola çıkarız
Babanın minibüsüyle belki
Yok o çok uzun sürer
Norveçe gideceğiz üçümüz
Belki de dördümüz
Çileğimi de alacağım tabi ki
Sonra Redlight sokağını gezeriz
Bu planları bir gece de yapıp
Bence gerçekleştirmeliyiz


Hatta ölümü göze alıp bir motor alırız
Sadece ikimiz
Rüzgar gözlerimizi yakar hızdan
Normalde arkaya tutunurum
Ama sırf şımarıklıktan beline sarılırım ben


Sonra deli gibi sigara içerim
Hatta denizcilik okurum
Elbette ki güverte
Heryere gider miyiz
Yazın bizle gelirsin Alaçatıya
Mavi saçlı kız
Kırmızı saçlı kız
Rastalı sevgilin
Düşünemiyorum konuşulanları
Biz sadece kahkaha atarız okşanırken gururumuz


Sonra duvarına bende yazılar yazarım
Hatta birşeyler çizerim belki
Bir masal yazmıyorum bak ilk kez
İlk kez günlük tutuyorum gelecek birine
Hayallerime ihtiyacım yok ilk kez


Sonra beni uyuyor sanıp öpücük kondurursun yanağıma
Bense başımı göğsüne koyar göbeğini severim


Ve bu hayallerim yıkılırsa ilk kez üzülmem
Hiç görmediğim bu huzur yeter bana


Biz Kırmızıyla şarkı söyleriz
Resimler çekeriz hatta gecenin beşinde
Ben açık kumrallığını fotoraflarım
Gıcık ederim seni bazı bazı

Sen kızıcaksın hergece çıkmak istedim diye


Ama bir dakika ben beklentilerimi yazacaktım
Bu ise fazlasıyla hayali oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones