Viva La Mia

Fotoğrafım
"Second to the right, and straight on till morning.", Kadıköy / İstanbul, Türkiye

6 Mart 2011 Pazar

Bir masala yazılmış bir masal

Geçen kıştan kalma bir şarkıyı mırıldanıyor dudaklarım
Hani sen hiç sevmezdin ya
Bir masalı anlatırdı gözlerin
Ben de onu göremezdim
Daha tanımazdım ya seni o sıralar
İşte bu da ayrı bir hikaye
Üç gün üç gece ağlamıştık
Çok ayrı şeylere
Bambaşka şehirlerde
Ellerin okşamıştı geldiğinde ilkbaharı
Bense kapımı açmıştım ona dışarıda kar yağarken
Daha sen beni tanımazken başımı yaslamış göğsüne 
Uyumuştum, dinleyerek soluk alıpverişini
Bir gece rüyamda görmüştüm seni
Uyandığımda unutmuştum
Kar var demiştin
Uyumuştum
Gülümsemiştin
Kar tutmuş
Dışarısı bembeyaz demiştin
Hasiktir demiştim uyku arası
Perdeyi açmıştın
Tanışmıştık ya hani
Bir kaç kelebeklik ömrümüz geçmişti daha yeni
Sonra bilmeden temelli çıkmıştım evinden
Ölmüştü kelebeklerimiz çünki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Loved Ones